Acasă Lifestyle Mădălin Constantin (thenaturalmethod) – antrenor de fitness, despre obținerea unui “posterior mare”

Mădălin Constantin (thenaturalmethod) – antrenor de fitness, despre obținerea unui “posterior mare”

Mădălin Constantin (thenaturalmethod),  antrenor de fitness, despre obținerea unui “posterior mare”

După slăbit, una dintre cele mai întâlnite întrebări este cum să obții un posterior mai mare, ferm, frumos. Există un antrenament specific pentru un astfel de rezultat?

Mădălin Constantin (thenaturalmethod): În primul rând trebuie să ne uităm la musculatura care dă forma posteriorului și să știm ce mișcări și exerciții trebuie să includem în antrenament pentru a stimula grupa vizată. În acest caz este vorba de gluteus (maximus, medius și minimus) care poate fi acționat în toate planurile de mișcare (sagital – extensie, frontal – abducție, transversal – rotație externă).

Antrenamentele diferă sau pot fi efectuate de ambele sexe?

Mădălin Constantin (thenaturalmethod): Antrenamentele pot fi efectuate de bărbați și femei deopotrivă pentru că includ mișcări benefice organismului uman. Și aici vorbim de genuflexiuni și variații (ex. sumo squat, deep squat, bulgarian split squat etc), fandări și variații (ex. front lunge, back lunge, lateral lunge, plyometric lunge etc), ridicări de bazin (hip thrust, bridge, single leg bridge etc), abducții cu benzi elastice sau scripeți.

Cine obține rezultate mai repede, o femeie sau un bărbat?

Mădălin Constantin (thenaturalmethod): Cine se implică mai mult și anume: acea persoană care își prioritizează antrenamentul, odihna și nutritia și mai ales persoanele care sunt ajutate și din punct de vedere genetic.

Sportul implică și o atenție specială acordată regimului alimentar. Putem discuta de un regim special pentru ce implică acest antrenament?

Mădălin Constantin (thenaturalmethod): Nu cred că există un regim special pentru o grupă musculară anume, însă există un regim alimentar în funcție de scop (scădere în greutate, acumulare de masă musculară, menținere etc), Totuși, se poate încerca utilizarea suplimentelor înaintea antrenamentului (arginina, citrulina, beta-alanina), în timpul antrenamentului (complex de BCAA sau de aminoacizi esențiali) și după antrenament (shake proteic, glutamină).

Un antrenament efectuat într-o sală de fitness știm că are mai multe avantaje, putem obține rezultate și lucrând acasă?

Mădălin Constantin (thenaturalmethod): Rezultate se pot obține oriunde dacă se vrea asta cu adevărat și dispunem de cunoștințe, imaginație și creativitate. Dar acasă e greu să te mobilizezi, plus că într-un spațiu destinat sportului putem face o diferență mai mică sau mai mare folosindu-ne de diverse accesorii.

Ce rol au grăsimile în obținerea rezultatului dorit?

Mădălin Constantin (thenaturalmethod): Depinde despre ce tip de grăsimi vorbim: de evitat grăsimile trans (mâncare procesată, produse de patiserie, dulciuri), consumate rareori grăsimile saturate (găsite în produse de origine animală) și aport mai mare de grăsimi nesaturate (pește gras, ulei de măsline, migdale, nuci, semințe).

Ce rol au suplimentele de tip gainer în obținerea rezultatului dorit?

Mădălin Constantin (thenaturalmethod): Orice supliment are rolul pe care i-l dă numele în sine: de a suplimenta ceva și anume, o alimentație echilibrată. Nu te poți baza doar pe suplimente, cel puțin nu pe termen lung.

Fiecare grupă de mușchi se dezvoltă într-un ritm anume, de cât timp este nevoie pentru a vedea primele rezultate?

Mădălin Constantin (thenaturalmethod): Depinde de mai mulți factori, cum ar fi: frecvența antrenamentului, viteza de recuperare a fiecărui individ, nutriția și odihna. Timpul e relativ, dar trebuie să avem răbdare dacă vrem să obținem ceva de calitate, indiferent de domeniu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.